tisdag, mars 6

Yeah baby she´s got it

Igår började jag läsa Stil. Den är riktigt underhållande. Camilla Thulin har helt klart skön stil, massor med erfarenhet och goda tips. Ser fram emot fortsatt läsning och en massa fantastiska citat. Gillar att hon shoppar så mycket second hand, och blandar det med snordyra väskor och H&M-jeans. Sån vill jag också vara när jag blir...äldre.

Idag löste jag mitt horribla hårdilemma med en scarf. En kollega stannade vid min dörr och tittade länge.

- Du ser ut som 20-tal. Nu får du dansa charleston.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Japp - du är miss charleston där ju:-) finfina Linda´n! I nödens stund uppkommer de mest fantastiska uppfinningarna:-)

Minna sa...

Jag gillar också STIL.

Anonym sa...

Du är utmanad tjejen.

Anonym sa...

Vil også gjerne ha den! Forslag til nettbokhandel hvor jeg kan kjøpe den?

Linda K sa...

mia: man tager vad man haver :)

minna: stabil är den!

sandra: taget!

merere: den finns på rea i Sverige. kolla här till ok pris: http://www.bokus.com/b/9175885778.html :)