söndag, mars 25

Härliga tider strålande tider

Jaaa! Jag upptäckte på lönebeskedet att jag har 12 semesterdagar sparade sen tidigare. Förutom årets alltså. *dansar en liten bugg eller dylikt* Hade lite ångest över min femveckorssemester i sommar, men nu ordnar det sig.

Du, det fixar sig alltid
Du, det löser sig nog
Ta en dag i taget
jaaaag brukar ha tur
daodaodaodaodaooo...

Translation: I desperately need a vacation! I´m thinking about going to the Bahamas, just me myself and I. For a week or two. I hear the pedicure is excellent there.

Que Sera Sera
what ever will be, will be
The future's not ours to see
Que Sera Sera,
what will be, will be...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Du är jätterolig! I lööööööööv your übersetzung! (jag kan också vara internationell, hehe!)

Linda K sa...

catarina: jag tänker på mina läsare/I am thinking about my readers :D

Unknown sa...

Jag knäcker dig. 18 sparade dagar + 30 semesterdagar + föräldraledig = Hela familjen ledig tillsammans Juli + Augusti, sen är jag föräldra"ledig" minst året ut...

Linda K sa...

janne: jahapp, om inte jag går och blir och blir på smällen förstås ;P

Unknown sa...

Har du ägglossning är det bara att ligga i?

Idag är det kanske dags ; )

Linda K sa...

janne: HA HA HA HA HA HA HA!!! tack för tipset ;D

Anonym sa...

Linda K! Kan du minnas vad frakten kostade på din UHU Gareth Pugh-tröja?
Ska beställa tillsammans med en vän :) Tack och hej och hopp!

Linda K sa...

anonymous: £2.50!

Anonym sa...

Good thing for these translations; otherwise I would not know all the exciting things you are blogging.

I was in the Bahamas two weeks ago but did not see any pedicures. But I did see many fake Kate Spade, Prada and Gucci handbags!!

Linda K sa...

bobk: ;)

fake handbags are no good!