tisdag, mars 20

Dyrt med rabatt

Igår pepprades jag med erbjudanden och rabattkuponger från alla möjliga håll. Kappahl, Lindex, Twilfit, H&M... för att inte tala om mailen. Hur ska en kvinna av idag (av idag? Heter det så? Jag fick för mig det. Och nu kommer jag till min fasa på att jag tycker mig minnas att Susanne Alfengren sjöng en låt som heter Jag vill vaaare en kvinne av idag...) kunna freda sig mot allt detta? Finns det ingen lag som förbjuder dylika anstormningar? Jag kan inte freda mig!

*klipp klipp i diverse rabattkuponger...*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det Susanne Alvengren! Mamma hade den skivan inspelad på kasett och jag skulle nog kunna spela den utan att skämmas."Kom in i mitt hus...","Om vi börjar natten tillsammans"...jag tycker/tyckte att den skivan var ganska mysig ja.

Linda K sa...

anci: pappa hade den också, jag toklyssnade och diggade :D

Linda sa...

jag tror jag ska utnyttja den där 30-procentaren från Lindex på en pepitarutig kort kavajjacka i a-linjemodell. den såg iaf söt ut på bild.

Linda K sa...

linda: låter finemang. ja ghar nåt liknande från H&M, helt rätt i var kvinnas garderob :)

Anonym sa...

Alla rabattkuponger -åker ut fortare än kvickt -testa ;))
det är befriande *S*

Linda K sa...

mocca: du menar du slänger dom? för det mesta blir faktiskt mina också liggande i agendan tills datumet har gått ut :P

Linda sa...

det bidde ingen jacka. jag såg ut som ett MONGO i den. kan inte ens ha den till DAGIS.
:D :D :D

Linda K sa...

linda: *skrattar högljutt* :D