onsdag, mars 21

Dom spelar där uppe


11 kommentarer:

Anonym sa...

Ujujuj..jag hade flyttat på mig;-) Och du är fasligt granner där till höger idag! Kram

Cecilia sa...

Får erkänna att jag är svag för Magnus Carlsson (aldrig en fest hos mig utan homon och Alcazar), och jag ska ju gå och se Grease nästa helg med Måns vadhannuheter...

Linda K sa...

mia: hade du flyttat på dig? och tack :)

cecilia: båda är ögongodis :D åh vad kul med grease!

Annie - PD sa...

Magnus Carlsson har en utstrålning som inte är av denna värld, ah. Tur att jag snart är gift (att han inte gillar tjejer är underordnat ;D )

Anonym sa...

När jag var liten var jag kär i Magnus Carlsson. Att han var gay såg jag inte som ngt hinder..ehm...Nu har jag istället hittat en ny pudding, cara mia Måns!

Anonym sa...

Igår överaskade mig min snart 2-åriga dotter med att sjunga Cara Mia - vad hände med "jag hamrar, jag spikar" som hon brukar sjunga?

Viveca sa...

ehee... Måns? *torkar mungipan*

Mary Lady Luck sa...

Usch nej, jag klarar inte av sånt där Sveriges-svar-på-Justin-trams..

Linda K sa...

annie: annras skulle du minsann... ;D

nesh: och han är lammkött :D iallafall för mig.

anna: ungdomen är sig inte lik! :D

viveca: måns måns måns måns måns måns måns måns måns...

mary lady luck: och jag klarar inte av justin :D

Camillas lockar sa...

Snygga, snygga, bästa Magnus Caaaarlsson! Hörde ni hur hela Globen SKREK när han läste upp juryresultatet i melodifestivalsfinalen?? Han är grym.

Linda K sa...

camillas lockar: röst som heter duga!