torsdag, mars 22

Tågblogg

Jag surfar på räls. Cool. Byebye soliga Göteborg, hello kära Stockholm (om 2 och en halv timme).

Den där Madonna då. Jag passerade av en händelse ett H&M i förmiddags på väg till jobberiet. Inte särskilt mycket folk alls. Är det bara i Stockholm vi löper amok när kändisar designar billigt? Jag gled in och kollade runt. Mest sånt som såg ut som vanliga H&M-kläder. Det som såg fint ut var ändå inte sådär väldigt välsytt, fick jag intryck av. Lite trådigt och slarvigt sydda sömmar. Jag blev ändå tvungen att prova den benvita häftiga bodyn, ni vet den med "rynk" mellan behagen. Känslan av 80-tals träningsutstysel var total och jag måste ha den. En silkig liten svartvit scarf fick hänga med också. Så kan det gå för Linda K när hon lössläppt får gå.


Sen ringdes det in en beställning från Stockholm och jag fick uppsöka ytterligare ett H&M och inhandla söt silkig blus. Spelar ingen roll om det är till mig eller någon annan, I enjoy it just the same!

12 kommentarer:

Sara sa...

Jag bor i Lilla, lilla staden. hade absolut inte räknat med Madonnabesök på vårt lilla, lilla H&M. Men där var hon. Och då tycker jag nästan att det är oartigt att inte köpa något. Eller hur? Jag köpte slinkig, svart klänning, avskuren under bysten, knyt i ryggen. Passar perfekt. Jag känner lycka.

Anonym sa...

Hihi, jag köpte bodyn på nätet i både svart och vitt. Det var allt :D

Linda K sa...

sara: ja kommer det kändisar till stan får man ju bjuda till lite ;)

maria: dom e så coola! :D

malla sa...

Body... jag känner mig lite skeptiskt där..... å då var jag ändå rätt frälst i dem på 80-90-talet....

Scarfsen var snygg iaf, och jag bara råkar ha ett presentkort i väskan - träna lr h&m:a, det är frågan! :)

malla sa...

Body... jag känner mig lite skeptiskt där..... å då var jag ändå rätt frälst i dem på 80-90-talet....

Scarfsen var snygg iaf, och jag bara råkar ha ett presentkort i väskan - träna lr h&m:a, det är frågan! :)

malla sa...

Body... jag känner mig lite skeptiskt där..... å då var jag ändå rätt frälst i dem på 80-90-talet....

Scarfsen var snygg iaf, och jag bara råkar ha ett presentkort i väskan - träna lr h&m:a, det är frågan! :)

malla sa...

sorry... seeeeg dator... :D hihi

Linda K sa...

malla: had eockså body när det begav sig, och nu tycker jag det är apcool igen :) H&M först, träna sen!

Anonym sa...

Jag köpte en blus och en jacka online. Vilken tur du hade som fick tag på scarfen. Det verkar ha varit det enda som tog slut rätt snabbt om jag fattat det hela rätt.

Linda K sa...

jelena: grattis till dina köp :9 ja det fannshur mång scarfs som helst när jag var på plats.

dddd sa...

Jag erkänner. Jag föll för frestelsen. Det blev en body även för mig. En svart. Jag känner mig dock inte som Madonna i den. Men jag känner mig väldigt... 80-talig. :)

Linda K sa...

miss kyd: HELT rätt! låt och mötas och workouta eller bara discodansa lite nån dag :D