fredag, mars 16

På håret

Fick med mig några hårprodukter för att få styr på kalufsen. Eller kanske snarare för att få ostyr. Saltvattenspray är ultimat, fyllde på mitt sinande förråd. Och så hyper paste att kladda i. Plus två små tester, hon är så söt så min frisör.



Hon skrek förresten av glädje när jag visade upp mina inspirationsbilder och förkunnade att nu ska jag möta våren i kortkort. Hon har utnämnt min nacke till Stockholms snyggaste, det ni ;)

Kusinen ringde och beordrade mig att ta ett kort i pratande stund och skicka. Hon godkände. Jag börjar nog bli lite varm i kläderna snart...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj...sicken toppenpoppensnäcka där i nya frillan (så mkt som syns)!!! Jag bugar och grattar till en så stilig Linda-tös. Finfina stylingtips där också. Sthlms snyggaste nacke har en jäkligt snygg frilla nu:-)

Anonym sa...

Det var verkligen supersnyggt. Det är inte alla som kan klara av vara så jäkla snygg i så kort hår. Men du klarar det med bravur!

Linda K sa...

mia: gullunge! :D

makeupyourmind: tack vad glad jag blir :)

Anonym sa...

Vi vill se mera, mycket mycket mera!
*klappar i händerna*
Visa håret, visa håret!
*visslingar och rop*

Jag kör lite hockeykör-stuk här i kommentarsfältet så kanske det kommer en mer avslöjande bild snart (det som syns är iaf GRYMT snyggt)! :-D

Linda K sa...

maria: se uppåt :)