onsdag, mars 28

Tjöta

Glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon glasögon ...

Tänkte att jag skulle blogga lite om glasögon eftersom jag inte gjort det så mycket på sistone.

14 kommentarer:

Anonym sa...

:)
Snygg LOGG-klänning. Sån ska jag kolla efter idag på HM.

Linda K sa...

sophie: tack! köpte min på nätet, men den kan ju finnas i butik också :)

Anonym sa...

Hehehehe..tror jag missat ngt...ska du köpa nya glasögon? Och i så fall - vad för märke? Tjipp:-)

Anonym sa...

Men? Bloggar du om glasögon? Det har jag inte märkt...

;-)

Jag vill också vara du med Michael. Finns de på Synsam i min stad måntro?

Petra sa...

Din pocketförfrågan är hörsammad! Kolla min blogg nu :)

Anonym sa...

köp dem köp dem köp dem - eller var ett par 80-talsbrillor (och då snackar jag avsågade drickaflaskor som jag hade)

Linda K sa...

mia: you gotta be kidding me!? :D jo jag ska köpa ljusgröna Fornarinabågar :D

petra: tack här också, du är ju sötast! :)

hedgehog: det luar banne mig ditåt :D

Anonym sa...

Vilken tur. Jag undrade just om du var på väg att köpa nya glasögon. :)

Linda K sa...

sandra: va? vem har sagt det? vem har läckt? ;O

Anonym sa...

Sitter just nu och tokirriterar mig i mina gamla glasögon, som jag tvingas ha på mig idag, för linsutprovning senare i eftermiddag. Äntligen nya linser! OCh förhoppningsvis är mina beställda bågar snart klara också:)

Jessica sa...

Gillar verkligen Kors-glasögonen! Borde också skaffa nya, nu sitter jag utan med gamnacke istället...

Du som läser mycket kanske vore intresserad av vårt nya litteraturcommunity:
Xlibris.se?

Camillas lockar sa...

Vad bra. Jag tyckte precis att det gått lite länge sen sist ;-)

Mina skulle kommit idag, men nu heter det "kanske imorgon" *morr*

Anonym sa...

Mina nya glasögon har kommit! MIna nya glasögon har kommit! Mina nya glasögon har kommit! Mina nya glasögon har kommit!

...

Linda K sa...

helenamariacecilia: ha ha ha grattis! :D

jessica: du får skaffa! okjag kikar in :)

camillas lockar: och mina är klara på tisdag :D