onsdag, mars 21

Låt udda vara jämnt



Jag lider med Calle men kan samtidigt inte låta bli att le lite. Där står han nu, med två udda skor. Fast det ser ju ut att vara en höger och en vänster, nöden har ingen lag? ;)

Allvarligt talat, tar man inte med sig hela paret till skomakaren? Det gör jag. Ska de klackas eller sulas vill jag göra det på båda. Är något trasigt på ena dojan tar jag med den andra för att visa hur lagningen ska se ut.

Jag hade nog föredragit att bli av med hela par istället för att stå där med två udda. Stackars Calle. Hittar ni hans skor kan ni ju höra av er så ringer jag honom.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men smart ändå av honom att fotografera skorna innan han tog med dom ut på stan =)

Camillas lockar sa...

Mahahahaha! Stackars kille. Och gud vad klantigt.

Linda K sa...

me: ja... eller varför då? eller hur menar du? det där är nog dom som blev kvar hemma ;)

camillas lockar: fniss :)

Anonym sa...

Självklart är det så men han skriver "Har du sett de här skorna?". Jag tyckte det var lite kul.

Linda K sa...

me: ;)

Linda sa...

han är kanske enbent...

Linda K sa...

linda: ingen som vet ingen som vet... jag kunde ringa och fråga förstås ;)