söndag, mars 18

Help me help myself

Jag börjar bli farlig. Jag går på stan och tänker sommar. Det är inte svårt alls för det finns fullt av fina vårnyheter i butikerna. Erfarenheten säger mig dock att det sällan är helt lyckat att shoppa nu för framtiden. Tror och tänker att det här och det här blir prima på semestern (ja ofta tänker jag semester, vet inte varför) och när det sen väl är sommar/semester vill jag ha en massa annat och inte alls det jag inhandlade i mars.

Vad lär vi oss av detta? Inte ett jota, jag handlade hem ett par pjuck idag.

10 kommentarer:

Anonym sa...

hjälp mig med, jag är likadan. Exakt så tänker jag. why liksom, det är ju bättre att handla när man vet vad man vill ha just då...

pjucken vill jag se numesamma!

Linda K sa...

hedgehog: kanske är vi trots allt väldigt smarta? ;) dom mognar i sin påse nu...

Peter sa...

Jo, vi lär oss att vi måste byta till en större lägenhet bara för att få plats med kläderna...

Linda K sa...

peter: ja, oh store mentor! :D

Anonym sa...

Fåsefåsefåse!

Själv har mitt klickande finger gone mental idag...erhm.

Linda K sa...

anna krimskrams: har du klickat hem den!? vilken färg? :D det i min påse är guldigt...

Anonym sa...

Jag shoppar åxå inför semestern reda.....vet inte ens vad jag ska göra på semestern...haha

Linda K sa...

malla: ha ha ha! jag ska ha en svensk semester, och kanske lite dansk, hoppas på soliga dagar med söta skor och gulliga blusar :D

Anonym sa...

Japp, nu återstår det bara att se om den verkligen dyker upp. Det blev en svart. Vuxet! :D

Linda K sa...

anna krimskrams: *dansar en lyckorusdans * :D