tisdag, mars 6

Egendomligheter

Ah, äntligen en utmaning, det var på tiden. Tack, Sandra.

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Äter riskakor som besatt i preioder. Kan utan problem men med en hel del dåligt samvete trycka en hel förpackning på en kväll.
  2. Säger alltid fraser på tyska när jag pratar med min kusin, och aldrig med andra. Fast det gör väl henne lika konstig, för hon svarar ju på samma språk.
  3. På jobbet har jag för tillfället 14 par skor.
  4. Den manliga sidan i mig tycker det är väldigt tillfredställande att hugga ved. Som styrekträning ju.
  5. Överväger faktiskt en Sverigesommarsemester framför en utomlands i varmt land eftersom jag tror att det svenska alternativet skulle passa min garderob bättre.
  6. Det händer att jag pillar i näsan när jag tror att ingen ser. Vansinnigt egendomligt, eller hur? Nä men jag kom inte på nåt mer.

Utmanar: Polly, Minna, Cecilia, Sicilia, Camilla och Janne

16 kommentarer:

Anonym sa...

Pillar näsan? JA! Jag med! :)

Linda K sa...

sandra: vi är snubbiga :D

Frida sa...

jag tror att ALLA pillar näsan då och då!

Linda K sa...

frida: men hur många erkänner det? :P

Minna sa...

jag erkänner annat... nu äro jag klar.

Anonym sa...

Shit - 14 par skor... på jobbet!! Om jag skrapar ihop allt jag har inklusive träningsskor/gummistövlar the lot så kommer jag kanske kanske upp i den summan, totalt....
Å andra sidan har jag drygt 120 buskrosor i trädgården :)

Linda K sa...

minna: kollar in!

annicab: buskrosor - är det såna små vita? har vi också, fast bara på sommaren ;)

Anonym sa...

14 par på jobbet? Stort kontor, eller? Jag har ett par på jobbet...

Linda K sa...

helena: jag har en hylla...

Unknown sa...

Fäääärdig!

Linda K sa...

janne: låt se! :D

Cecilia sa...

Har nu avslöjat egendomligheter om mig, döm mig inte för hårt...:)

Polly sa...

Klaaaar!

Linda K sa...

cecilia: jag kom jag såg jag instämdei massor! :D

polly: duktig kicka, tittar in :D

Camillas lockar sa...

Jag är PÅ. Spana in bloggen :-)

Linda K sa...

camillas lockar: will do!