torsdag, mars 29

Done deed

Coola tjejer väljer Kors. Den snygga tjejen på bilden, och så jag.

11 kommentarer:

memilla sa...

:D

Har du beställt dina bågar?
Hoppas du kommer att trivas i dom! Du blir nog snygg vilket som :)

Linda K sa...

memilla: ja dom kändes så rätt att jag inte vågade släppa dom. tror dom blir tipptopp :D

Annie - PD sa...

Grattis :D Så rätt! Du passade så bra i dem, cool brud blir ännu coolare!

Peter sa...

Åh, du gjorde det. Snyggt. De såg skitbra ut tycker jag. Trots att du dissade mina Tompa-bågar... ;)

Anonym sa...

ah, well done - de är fetnajsa.

Anonym sa...

ah, well done - de är fetnajsa.

Linda K sa...

annie: coolcool :P

peter: tompabågarna kunde inte mäta sig med michaelbågarna! jag provade men michael sa nej!

hedgehog: japp jag fetdiggar dom!

Anonym sa...

Jag har inte blivit presenterad för Michael än. Väntar ivrigt på att få hälsa... .

Snyggt val!

Linda K sa...

lox: du får träffa michael på tisdag! .D

Camillas lockar sa...

Kul att du slog till!!! Men får du dina brillor redan på tisdag?! Jag har väntat i TVÅ VECKOR på mina och de har fortfarande inte kommit.

Linda K sa...

camillas lockar: det går snabbt i storstan vet du ;) nä, mne jag har inget komplicerat synfel, bara närsynt. kan det vara därför?