måndag, mars 26

Jag missade våffeldagen


Nu får jag vänta ett helt år på nästa.

21 kommentarer:

Anonym sa...

var glad, jag mindes, åt och mådde illa.

Anonym sa...

och förresten - jag röstar på dig femton gånger per dag :)

*du du dududu - New York New Yoooork!!!!*

hahaahahahaha - du är den roligaste jag vet!

Translation: Linda K is the worthy winner of the big contest, she is the most fashion of them all. But, lucky for her she will not win the trip to NY - she will not get the fat kvarskatt next year either.

Linda K sa...

hedgehog: ok jag är glad :)

HA HA HA!!! no the mighty kvarskatt I can certainly do without. I shall go to skåne instead this summer :D thank yoy thank you thaaaaank you, Love you all! peace, take care!

Anonym sa...

Äsch, var modig.. bryt reglerna.. gå mot strömmen.. och tillaga dig en våffla ikväll, du!

Cecilia sa...

Nej det glömde jag också... Skåne i sommar låter trevlig, här är det fint!

Unknown sa...

Precis. ...och jag väntar på kanelbullens dag.

Minna sa...

"våfflor gör dig fet" tänkte jag och åt en tomat!

Linda K sa...

ellinor: näpp jag lever mitt nyttiga liv ju! ;)

cecilia: japp det blir härligt, hoppas på väder bara :)

janne: trodde du firade kanelbullens dag varje dag? ;)

minna: du tänkte rätt!

Anonym sa...

Eh...oj. *springer och gömmer mig*

Minna sa...

Nu har jag också röstat. Men... vad var det jag röstade på??

Linda K sa...

sandra: för att du cokså misst eller för att du åt typ 20 våfflor? :D

minna: på mig bara :D

Anonym sa...

Älska våfflor :)

Anonym sa...

Veni, vidi, våffla, fast utan grädde för min del :D

Linda K sa...

sabine: ja helt ok :)

maria: åh men grädde ska det ju liksom vara, eller? :)

Anonym sa...

Glömde jag med och ändå hade jag köpt våffelmix...

Linda K sa...

kojja: då är det inte försent! :D

dddd sa...

Jag kan skicka en våffla med expresspost. Det finns säkert något ställe på jorden där det tekniskt sett fortfarande är Våffeldagen. Vill du ha grädde och sylt på?

Jag ansvarar inte för eventuellt kladd och arga brevbärare. :)

Anonym sa...

Ahh..vilken finfin Linda till höger! Och stackarn..japp - inte tjuvsmaka innan! Och du gav mig just insikten om vad klockan är...dumma mig...dumma;-) tjipp

Linda K sa...

miss kyd: jaaaa tack! :D

mia: jag tackar! och jag beklagar ;)

Anonym sa...

Jag hade mysig våffelfest med kompisarna. Olika sylter, grädde och en saltvariant med turkisk yoghurt, röd kaviar och rödlök.
Alla hade med vårblommor-påskliljor på lök, blåsippor och snödroppar Myyyysigt

Linda K sa...

mum: låter verkligen mysigt :)