torsdag, mars 15

Ett diss, igen

Jag har dissat mycket i mina dagar, för att några månader senare mycket riktigt varit stolt bärare av det dissade. Nu senast Bengtzings och Markoolios bänga schlagersång. Dansade skiten ur den i lördags och har den konstant i huvudet nu för tiden. Mer eller mindre emot min vilja, men den är där.

Nu har jag en ny grej. Guld-och silvertightsen. Jag kan för mitt liv inte se mig i ett par sådana. Stoppad korv kommer till mig i ett flertal underhållande och skrämmande bildserier. Det kan se fint roligt ut på andra på ett chic-läskigt sätt, I´m sure. Men inte på mina ben. Nej nej nej. Och åter nej. Jag dissar härmed och undrar hur lång tid det tar innan disset skrattar mig i ansiktet...

13 kommentarer:

Kerstin sa...

Hahahaha - inte jag heller :)

Anonym sa...

lite för mycket C3PO för min smak ;)

Anonym sa...

Hahaha nä usch va fula! Någon måtta får det väl ändå vara på modet!? Men något annat som däremot är snyggt är de där röda lackballerina skorna som du skrev om tidigare! Var kan man köpa dem? Fast de kanske inte finns kvar längre? Vet du annars var man kan hitta svarta snygga ballerinor? Du verkar ju ha koll på vad som finns i butikerna ;)

Anonym sa...

Åh, jag gillar verkligen silvertightsen!

Linda K sa...

kerstin: du är ju iallafall liten och nätt, själv skulle jag se ut som en blank valross :P

hedgehog: vilket i och för sig är cool, om man var robot-spinkig :)

anna: jag köpte mina på rizzo, kan nog finnas ett och annat par kvar, beroende på vilken storlek du ska ha? annars har jag sett röda på wedins, fast inte kollat närmare på dom i och för sig :)

sassy: oh!

Anonym sa...

Fegis, som bara dissar något så självklart! Själv är man ju lite mer personlig och vågar dissa höghöga jeans, ha, sug på den du. ;)

Polly, en tuff tjej i lyxförpackning.. ;P

Linda K sa...

polly: HA HA HA!! men jag HAR ju jeans med hög midja :D förslag på diss?

Anonym sa...

Men inte har du såna höghöga, väl? Snälla säg att du inte har det! ;P
/igen, Polly

Linda K sa...

polly igen: så här: http://farm1.static.flickr.com/164/388839325_b5b77e2298_m.jpg

:D

Anna sa...

Haha - jag älskar dem - men jag VET att jag inte skulle se klok ut i dem. Men jag ska ändå prova ett par nästa vecka hos wardrobe....

Linda K sa...

anna: lycka till :D

Annie - PD sa...

Jag tycker de är störtcoola MEN inte på mig... :D
Robotar rockar och C3PO mest av alla.

Linda K sa...

annie: japp robot är rätt, men inga silver eller guldben på mig danke schön :D