lördag, mars 17

Fejk-Cacharel

Hade tänkt höra vad folk tycker om kjolen jag inhandlade på min sjuka-tycka-synd-om-dag. Men nu har jag redan börjar sprätta på den för att lägga upp den en liten aning, så jag antar att det är en keeper. Cos you know u can´t unsprett a skirt!



Tycker att den känns Cacharel i mönstret, och det är ju jag en erkänd sucker för.

UPDATE: I kaped it a little. Beeing a woman with quite short hair you might be mistaken for a man, therefore I think short skirt is necessary. I am a woman I am.


22 kommentarer:

Anonym sa...

najs najs indeed :)

Anonym sa...

Den är inte min stil. Men du var snygg i den! Gud vad jag är diplomatisk! :D
Men den var nygg på dig!

Linda K sa...

hedgehog: mmm :)

åsa s: känner mig rätt nygg i den ;)

Frida sa...

jag har stått och fingrat på den. supersnygg! tyvärr får inte min tvillinggravida mage plats i den ;(

Anonym sa...

ssss... som Sir Väs skulle sagt!

Minna sa...

Yes, and you know what more? you can not return a sprätt-kjol.

Anonym sa...

Mycket tjusigt - och visst finns det såna influenser där! Ha en busig lördagskväll:-)

Linda K sa...

frida: kan tänka mig att den inte tillåter tvillingar. men oh så mycket bättre med såna än en kjol! :D

åsa s: uuuuu... (?)

minna: you get yourself a sprättkjol you keep that sprättkjol for the rest of you life. so, baby think twise.

mia: tack det samma! funderar på att busa till det hela med en fruktsallad :P

Mary Lady Luck sa...

Mycket läcker. Jag får Hot Librarian-vibbar, vilket jag antar är meningen ;)

Anonym sa...

ssssssnygg menar jag! :P

Linda K sa...

mary lady luck: det är välkommet :)

åsa s: jag fattar, ville bara svara med bokstav ;)

Unknown sa...

Vad snål du var med saxen...

Anonym sa...

Vilket snyggt mönster, måste spana in den i butik. Och nej, jag har inte klickat ännu...vel,vel,vel,vel.

Anonym sa...

Wunderbar som tyskarna säger!

Anonym sa...

Snygg kjol du har där:)

Linda K sa...

janne: man kan ju alltid kapa mer ;)

anna krimskrams: mmm lite 50-tal sådär :) Klicka!

nanó: tackar :)

memilla sa...

Kjolen va fin men jag tyckte nog den va snyggare innan du kapade av den :/
Men det är du som ska trivas i den juuuu...

Linda K sa...

memilla: smaken är som baken :)

Doris och Rita sa...

Jag tror vi har ruskigt lika smak. För i min garderob hänger inte alls en slarvrutig kjol med fickor. Not.

Linda K sa...

asha: najs! kort eller lång?

Anonym sa...

Den är superfin! Jag provade också den för ett tag sedan men köpte den aldrig. Hade nog också sytt upp den.

Linda K sa...

miashopping: det är dig jag ska tacka för tipset, såg den hos dig först. Tack tack :)