onsdag, mars 14

Skobok

Oouupsidaisy, jag tror jag håller på att tillfriskna. Klickade nyss hem en bok. I rent vetensakpligt syfte. Man måste väl veta mer om vad man har på fötterna nu när det våras? Därför Älskade skor. Delvis Malins fel, som började fråga om vad det betyder när man har röda skor på sig. Surf surf och jag hamnade hos Bokus.



Här ges också många goda råd; hur du väljer och hur du tar hand om dina skor så de är snygga länge också hur du avgör en mans karaktär utifrån hans skor. Du hittar också anekdoter om skodon, kändisar och bakomscenen berättelse. Du får veta varför vissa kvinnor älskar taxklackar medan andra samlar ballerina skor, eller varför ett par röda skor är en signal du aldrig ska underskatta.

6 kommentarer:

Polly sa...

Låter nästan som ett måste.

Linda K sa...

polly: kände likadant!

åsa sa...

Verkar vara ytterst utvecklande litteratur, ser fram emot att ta del av dina lärdomar!

Linda K sa...

åsa: jag ska givetvis sprida kunskapen! ser det som min plikt som bibliotekarie :D

Anonym sa...

Håhå, jag som önskar mig just den boken i födelsedagspresent, tror faktiskt att jag kommer få den också :)

Linda K sa...

bettan: kul att höra att fler vill ha! :)