onsdag, mars 14

Hunger deep in my... mage

Spelar ingen roll hur sjuk jag är, jag är alltid hungrig ändå (eftersom jag aldrig drabbas av nån form av kräksjuka, verkar inte få såna). Idag ej undantaget. Jag har sovit halva dagen och är nu sugen på godis. Kanske mer än någonsin förut. Inte en sportmössa att jag orkar göra något åt det. Orkar mig inte ens ut till brevlådan för att spana efter eventuellt paket (eller ok då, vågar inte. Det är en massa killar som jobbar på grannens tomt och jag ser ut som... en sjukling gärna gör). Så jag sitter här och äter russin. Rätt ok det också.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj...godissug är inget att leka med! Russin..hmmmm...liten stackare där! tjipp

Anonym sa...

jag har en påse polkagrisar som du kan få!

Linda K sa...

mia: russin funkar rätt bra ändå. och kaffe. fin kombo! :D

hedggehog: raro! :D

Frida sa...

Jag tappar heller aldrig matlusten ens när jag är som sjukast. Ibland blir man lite avis på dem som blir smala efter sjukdom ;) Men det är väl bra att man får i sig energi även fast man är sjuk! Och godis har ju mest energi av allt!

Linda K sa...

frida: precis, om man kunde tappa några kilon. men icke! :P

Camillas lockar sa...

Wow, du vågar skriva det svart på vitt. Att du aldrig drabbas av nån form av kräksjuka. Modigt! *ler*

Linda K sa...

camillas lockar: men jag GÖR verkligen aldrig det, tror jag är immun eller nåt. om inte bakfylla räknas dit, då har det väl hänt ;)