tisdag, mars 20

Baby I´m the travelling kind

Att resa är att dö en smula, och nu är det dags för en tur igen. I morgon åker jag och kollegan till Borås för att, hör och häpna, berätta för studenter om våra jobb. Egentligen tycker jag sådär om sånt, att stå upp och prata för folk, men nu ska det faktiskt bli kul. Dels är jag inte ensam, dels ska det ske i typ pub- eller cafémiljö under avslappnade former. Sen vidare till Göteborg där det blir studiebsök dagen efter.

Känns som ett par helt ok couple of days.

9 kommentarer:

Linda sa...

...och du din strukturerade kvinna av idag [:D] har väl redan planerat dina utstyrslar förstår jag?

Linda K sa...

linda: jag planerar vilt i huvudet as we speak :D

Anonym sa...

Välkommen till Borås! :D Till Bibliotekshögskolan kanske?

Linda K sa...

annicab: jupp! jaså finns du där? :)

Anonym sa...

Jajjamensan! Boråsare I am :)

Linda K sa...

annicab: coolers, vinkar om jag ser dig i morrn ;)

Anonym sa...

Ha så trevligt i Borås! Och lycka till (hoppas det inte regnar...)

Anonym sa...

Yey! Vad roligt att du kommer till Göteborg! Vart ska ni på studiebesök?

Linda K sa...

helenamariacecilia: får hålla tummarna :)

nesh: oj öööhh...shit nu kommer jag inte ihåg vad det heter, men vi ska prata nyttoutvärdering! :S