onsdag, mars 21

Landat i Götet

Känn ingen sorg för mig Göteborg för här ligger jag i mitt dubbelrum på hotellet med magen full av club sandwich och ett upptappat varmbad på lut. Jag är uppkopplad, jag har svettiga fötter och kommer att få sovmorgon i morrn.

Och tänka sig, solen sken i Borås!

På väg till hotellet mittistan gick jag förbi H&Ms skyltfönster, där det skyltades om a la Madonna för fullt. Är inte särskilt specko på något, tänker definitift inte hänga på låset. Såja, så sa jag om Viktor&Rolf också. I morgon är en annan dag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, jag suktar ju trench. Och så funderar jag på om jag tycker att skinntrenchen är snygg eller ful eller fulsnygg eller en fluga eller något som håller år efter år... Ack ja, stora frågor. Stora frågor

Polly, som helt plötsligt inte kan kommentera som other.

Anonym sa...

Ja, du får rapportera, för själv måste jag jobba och kan inte springa med i de eventuella kravallerna ;)

Linda K sa...

polly: lite lite läskigt med skinntrench? den beiga ser väldigt vit ut tycker jag...

maria: OM jag går förbi ;)