måndag, mars 5

Tankar på hojen

Spinn spinn...linser eller glasögon, glasögon eller linser, vad kommer först? måste ha linser till Åre ju... men hur kul är det att ha en ....grej på ögat hela tiden? borde ju finnas bidrag för sånt... spinn bara spinn bara spinn natten lång... tog jag fram kvällsmat ur frysen? nä just nä vi ska äta fiskbullar dom är inte frysta...är det möjligt att svettas så här mycket, jag glider av hojen snart... I promised myself, I promised I´d wait for you... ha ha Nick Camen, det var grejer det... nä han sjöng ju bara den låten, sen då? ... måste in till stan och kolla bågar snart... genomskinliga plastbågar?... spinn spinn... bil + barnvakt = outlet? he he... men bestäm då! linser eller bågar först? vill ha båda... spinn spinn spinn spinn... morgondagens outfit, nä jag orkar f*n inte...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Heheheh..kliv genast av - du håller på att få ett psykotiskt anfall:-)

Unknown sa...

Snacka om simultanförmåga. När jag spinner så tänker jag: höger fot, vänster fot, höger fot, vänster fot...

Linda K sa...

mia: jag är av nu :P

janne: vad många gånger du måste tänka det under ett pass ;D

Anonym sa...

Jag har cyklat som en tok hem från en pingistunering för att hinna hem till Spin City.

Appropå ingenting så höll jag på Elin Lanto i lördags.

Översättarhelena sa...

Men linser är ju så billigt nu, så det räknas väl nästan inte :)
(En av mina tonåringar har linser och det kostar inte mer än någon hundralapp per månad. Fast du kanske har någon dyrare specialvariant, toriska eller vad det nu heter?)

Anonym sa...

Hahaha, och så säger de att spinning är bra, för då kopplar man bort hjärnan en stund!
(Jag har samma problemet jag, kan inte koppla av hjärnan. Det kanske är sårare ju intelligentare man är?)

Linda K sa...

tomas: spin city? gick inte det för typ 100 år sen?

översättarhelena: nä jag har inga kompliserade, tycker det blir dyrt ändå. engångs i och för sig...

åsa s: fast det är lite avkopplande att sitta där och filosofera ändå tycker jag :)

Anonym sa...

Min arbetskamrat var på Vasalopps-spinning igår. Höll på i 4,5 timme. Fatta HUR många problem hon måste ha hunnit lösa??? Btw hon har generande skavsår däremellan...ja du förstår, idag. Mkt kul och rätt åt hurtbullen tycker vi andra ;)

dddd sa...

Tänk om man skulle ta och plita ner alla tankar som flög runt i huvudet under, säg, 5 minuter.

Det skulle nog bli väldigt underhållande. Men jag är ju iofs rätt vrickad. :)

Har du läst James Joyces "Ulysses"? De sista 50 sidorna består enbart av tankar - inga punkter, ingenting.

dddd sa...

Och att orka med spinning... Du får en liten applåd av mig. *applåd*

:)

Linda K sa...

ann: men shit! det låter ju nästan osunt :D

miss kyd: japp streamet of consciousness, det är nog därifrån jag inspirerats till mina tankeströmmar :) jag tackar ödmjukast för applåden :D

Anonym sa...

linser är tokdyrt men går att få på avbetalning utan extra kostnad (hos synsam och synoptik i alla fall). har sådana man kan sova med och de är fantasiska. Man ser vad (och var) klockan är på morgonen och allt är bara...skarpt. Underbart! enda problemet är att komma ihåg att byta..
spinn på, själv ska jag ut och springa, min tankerensingsprocess/Jenny

Linda K sa...

jenny: inte kallt och halt att springa nu? jag lyckas alltid gnugga in mina linser bakom ögat, synnerligen obehagligt :S