lördag, mars 3

Sötsliskvarning

Bara tanken på mums-mums med jordgubbssmak får det att vända sig i magen på mig. Så jag tackade nej tack till det nyss. Hade köpts hem av styvmor av misstag. Min far provsmakade en igår och konstaterade att den inte var god. Men tänkte han, den andra kanske smakar bättre. Så han åt en till. Men den smakade inte heller. Nyss när vi fikade berättade han detta, hur det var att förstöra mums-mums genom att smaksätta med jordgubb. Samtidigt som han tryckte en till av ovan nämnda godsak.

- Men varför äter du en tredje mums-mums om dom smakar så illa? undrade jag.
- Äsch dom smakar skit men nu var det ju bara en kvar.

8 kommentarer:

Minna sa...

Typisk pappa-logik.

Anonym sa...

Hahaha..heja pappan! :-)

Anonym sa...

hahaha, din pappa är min nya idol! (jag skulle nämligen kunna utveckla exakt ett sådant där resonemang = o))

Linda K sa...

minna: en jesus :)

mia: :P

monika: ha ha ha :)

Annie - PD sa...

hahahaha :D
Jag åt dem också igår och de var läskiga. Orginalet däremot, oslagbart! Mums. Mums.

Linda K sa...

annie: världens bästa till-kaffet! den vanliga alltså ;)

BENJAMIN LE TERRIBLE sa...

euh, minst lika konstigt som ballerina-muffinsen.

Linda K sa...

blt: eh? ghö! hade jag missat :O