tisdag, mars 6

Till tjejerna!


12 kommentarer:

Sara sa...

Vilken särdeles tjusig bild :)

Linda K sa...

sara: åh tack, det är bara lilla jag på promenad genom stan en helt vanlig dag ;P

Minna sa...

ere fest eller?

Linda K sa...

minna: bor påven i rom?

Minna sa...

Nä, påven bor vid Båven...

(bara kul om man läst SvD Berglin)

Linda K sa...

minna: gör inte jag. men jag anar...

Anonym sa...

Vilken tjusig inbjudan! Jag ser verkligen fram emot lördagen.

Linda K sa...

kattis: hurra, ja det blir kalas! :D

Polly sa...

Tyvärr är jag bortrest över helgen, annars hade jag såklart kommit! ;D

Linda K sa...

polly: damen far norröver förstår jag? ;)

Anonym sa...

Oj! Vad är det för tillställning? Låter jättekul! :)

Min lilla bloggmiddag blev inställd.. :(

Linda K sa...

lindisen: en gammal tradition med gamla tjejgänget :)