torsdag, mars 8

Nog nu!

Jag visste det! Här sitter jag och kommer inte i närheten av en anständig butik på år och dar. Jag försöker och försöker men hamnar bara i hemmacentrumet, jobbcentrumet och, ännu värre, handla-mat-centrumet och kammar iderligen noll. Maken ringer och hotar med skidprylar. Jag drömmer om butiker på Söder och Burberrystövlar och allt annat som hör skönhet och lycka till. Är det då konstigt att det börjar rycka i klick-fingret igen? Nej jag avsäger mig allt ansvar. Mitt finger ska få ett eget personnummer och flytta hemifrån för jag tänker inte ta ansvar för det längre!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Klickar-fingret har redan fått flytta hemifrån vad mig anbelangar...

Du - din outfit idag är skitsnygg. Lagom cool-chic-kontoraktig - mycket, mycket nice!

Annie - PD sa...

klart du ska klicka lite! Du är värd att klicka hem något trevligt som inte innehåller ordet skid eller handske :D

Anonym sa...

Mitt bor i ett annat postnummerområde och får ta emot alla fakturor. Det funkar bra ;)

Linda K sa...

annicab: tackar :) ja bort med alla fingar!

annie: sannerligen ;)

maria: så ska jag också ordna det!

Polly sa...

vad är det nu du har klickat hem..? :P

Linda K sa...

polly: ja herregud vad är det? :P har vi en date förresten?

Anonym sa...

Av inlägget ovan att döma så gissar jag på att klickfingret letet sig in på Mulberrysidan...? :)

Linda K sa...

anna krimskrams: nä faktiskt inte, sååå dyrt klickade jag inte :D