torsdag, mars 8

Fortsättning Lika som bär

Vi har verkligen gått igång på kändis-look-a likes här på jobbet. Folk börjar anmäla sina egna likheter. Senaste budet är (för mig okända men för all del stiliga) Mexikomegastjärnan Andres Garcia. Och jag kan konstatera en hel del likhet med FOI-varianten!





UPDATE: Den gode señor García är en riktig stålman. Han har inte bara simmat med hajar utan också klarat sig från 5 karatesparkande lönnmördare, tagit sig ur leukemi, prostatacancer och impotens. Och om ni köper boken får ni veta sanningen om hans 16 barn. För den läsa-mer-sugne...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har tittat runt omkring på jobbet- har faktiskt en farbror som liknar Robert de Niro.Eller rättare sagt de Niros pappa kanske. Not so hot, men jättetrevlig!

Anonym sa...

Hahahahaha! Du har skapat ett "monster":-)

Minna sa...

men vaddå?
har ni bilder på forskarna på intranätet? jag fattar faktiskt inte...

Camillas lockar sa...

Eeeh, jag har själv några som påstår att jag är lik... Audrey Hepburn. Kanske inte den första jag skulle slå till med, men heeyy, jag tänker inte säga emot 8-]

Linda K sa...

ann: inte illa, inte illa... :D

mia: my prescious :D

minna: det har vi, i telefonkatalogen! och så finns dom runt omkring oss också ;)

camillas lockar: naaaaajs! :D

Anonym sa...

look-a likes är skoj,jag tycker syrran påminner om victoria beckham själv så har jag nog inga större likheter med någon kändis men det är ju alltid roligt att spekulera:)

Linda K sa...

tess: får också höra att jag liknar den och den, tycker inte alltid att det stämmer men det är ju ändå kul att höra :D

Anonym sa...

Andres Garcia is a very well known actor in Latin America, especially in soap operas with Lucia Mendez.... check it out!