torsdag, maj 11

Wake me up before you go-go

Maken skriker i avsky men jag är och förblir en sucker for George Michael. Hur kan man inte älska Wham? Last Christmas och Careless whisper för guds skull. Av någon anledning, sympati kanske, blev jag alltid förälskad i den i gruppen som inte var stjärnan, så jag vurmade för Andrew på den tiden. Då visste man ju inte att George Michael var gay heller. Om det nu hade spelat nån roll. Och sen Wham har han ju bara blivit bättre och bättre, den gode George.


Kära kompis H undrade om jag ville hänga med på konert i höst. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Sen upptäckte vi att biljetterna kostar typ 700 spänn. Är han verkligen SÅ bra?

14 kommentarer:

Petra sa...

Såklart!
Jag har fixat biljetter till ståplats!

Anonym sa...

Last Christmas är ju en klassiker och ett måste varje jul för mig!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg har ståplass på konserten i Oslo! :-)

Anonym sa...

åh, jag älskar George, han är ju underbar.
Fast om jag fick välja mellan en konsert och bidrag till Westlund-skor - bajbaj George ;)

Cecilia sa...

Hmmm konsert med George, finns det biljetter kvar?

Fröken K sa...

ååh, Last Christmas och Careless Whisper går i min media player nästan konstant. skönt att höra att det finns flera av er. ;)

Anonym sa...

I Love, love, love WHAM och GM!!! Tapetserade mitt flickrum med bilder på herrarna i Wham! Me Likey. The Edge skivan är ju suverän!! Different Corner...osv osv

Men gå och lyssna på honom för 700 kronor (Me no likey) när man kan se Sting på Jazzfestivalen för 400 kr....

Polly sa...

Men! En sak till vi har gemensamt -
jag blev också alltid sympatikär i losern. Om det nu var sympati eller rent av ren och skär strategi för att losern skulle vara lättare att lägga vantarna på?

:D

Linda K sa...

alla: ja by the time vi har funderat klart är väl biljetterna slut hur som :P

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»