onsdag, maj 10

Inte allergisk...

...men nog så snorig. Så går det när man leker sommar och är för lättklädd för snabbt. Inget nässpray hemma heller. Jag kan lida mig igenom ett och annat, men nässpray är liksom heligt. Jag avskyr att behöva gapa för att andas. Eller när man kan andas genom näsan men det går trögt och blir alldeles varmt i borrarna. Detta vill jag inte ens benämna i-landsproblem, det går far beyond. Hallå APoteket, när öppnar ni?

För övrigt har jag blivit sugen på en kråsblus. Vet inte vilken än, tycker bara det är så snyggt. Kolla den som finns på Lindisens blogg, den vinröda som Nichole Richie har. Var hittar man såna?

12 kommentarer:

Anonym sa...

jag har två nya nässprayer hemma, jag bifogar en med den här kommentaren =) krya på dig!

Linda K sa...

hedgehog: ahhhh tack! den satt som en smäck! :D

Anonym sa...

Vi nämnde "barockblusutbudet" tidigare i vår - här http://mymarkup.net/anna/archives/009110.php - om det kan vara nåt.

Linda K sa...

mel e: ja men var hittar man dom?

Anonym sa...

Ja, livet fungerar helt enkelt inte utan nässpray! Själv har jag gjort upp en ransoneringsplan för mitt eftersom apoteket är stängt imorn.. ;-)

Linda K sa...

malin: nässpray e stabil!

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»