onsdag, maj 3

Kärt besvär

Noa Noa-kjolarna var udnerbara, men dom funkade inte till min tilltänkta gå-på-bröllop-klänning. Är inte säker på att tyll över huvud taget gör sig till den. Äsch, var sugen på det. Kjolen på Noa Noa hade i och för sig funkat som en bröllopsoutfit, men då skulle jag behövt hitta en snygg top till. Och så var den rätt dyr. Så just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Har ingen lång klänning. Är inte säker på att mina korta är tillräckligt partajiga? Jag får köra en fotomodellering för min kära bloggpublik och se vad den anser. Men inte ikväll för jag har magen full med tortellini.

Och så hände det nåt märkligt på stan. Jag kan inte ens prata om det i dagsläget.



The unspeakable...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, tortellini är min favorit!
Tycker Filippa K påsen ser spännande ut...

Anonym sa...

ååå! vad har du shoppat för trevligt?! ;)

Linda K sa...

benjamin: tortellini kan man äta hur mycket som helst! Jag vågar knappt titta i påsen...

linda: ont det gör ont... :O

Anonym sa...

Det är verkligen ett nöje att läsa din blogg! Så välskriven och dina inlägg håller alltid samma höga kvalitet!

Linda K sa...

emma: men tack! Jättekul att höra :D

Anonym sa...

har man sagt filippa k måste man visa - såna är reglerna ;)

Linda K sa...

hedgehog: fniss...ska bara komma över min yrsel först...

Anonym sa...

Men hjälp, yrsel och ont som gör ont, vad har du köpt egentligen?? Eller ska jag fråga vad kostade det?????
Säger som sara, har man sagt FilippaK måste man visa. Såna är reglerna.

säger Polly

Linda K sa...

polly: det är priset som gör mig aningens illamående. Fick bara frispel och slog till. Vet inte om det är en keeper än :S