torsdag, maj 11

I min kändissoffa

Det bloggas om favoritkändisar. Jag hänger på. Men eftersom jag aldrig kan bestämma mig för en person väljer jag tre. Och av nån anledning kom jag att tänka på "Gissa den tredje" med Galenskaparna & After Shave*, så mina kändisar får sitta i en soffa.


  1. Nina Persson. Min favoritsångerska, skådespelar bra (har jag hört, inte sett filmen än) och har SÅ snygg stil. Och snyggt hår.
  2. Audrey Hepburn. Håller med Eleonore, hon är en klassiker. Inspirationen bara flödar!
  3. En man också då. Svårt att välja, men jag tar Edward Norton. Älskar honom i Fight Club och i ...i i i den med Richard Gere vad heter den? Skit samma ni vet väl. Han är så där pojkigt sötsnygg.

* i deras soffa satt Hitler, Jesus, och ja just det, gissa den tredje!

21 kommentarer:

Anonym sa...

Whoa, jag skulle nog välja exakt samma...I´m a härmapa yes I am!

Anonym sa...

Hej
Har 3nya helt oanvända Jamin Puech väskor till salu.

Maila paso@home.se för info

Karin L sa...

Hånken, tomten och - ja just det - gissa den tredje!

Linda K sa...

maria: liak som bär! Mullbär :D

anonymous: vet jag inte ens vad det är :O

kaksmulor: Honken och tomten jaaaa! :D

Anonym sa...

På blocket var det en nina från malmö som skulle sälja en himla massa "dyr"kläder tänk om det är nina p.
ewac

Anonym sa...

Louis Pasteur var det!

Minna sa...

Hej, du kanske syftade på detta jag ska berätta nu men om inte...

Jag lyssnade på en intervju med Nina Persson för ett tag sen. Reportern frågade vilken den finaste komplimangen man kan ge henne. Då svarade hon:
"Att jag har en fint och fluffigt hår! Eftersom mitt hår är så tunt och meningslöst!"

Hahahah.

Linda K sa...

ewac: ha ha kanske det.

mel e: SÅ var det! :D

minna: vilken komplimang hon fick av mig i så fall! Tycker hon alltid är jättefin i håret :)

Anonym sa...

Har flera gånger hört och läst att Nina HATAR sitt hår. Det som Minna skrev sa hon när hon var hos Annika Lantz.
har även läst att om hon skulle gjort en plastikoperation skulle det vara för att få tjockare hår, om det gick.
Så om hon läser din blogg blir hon nog riktigt glad.

Linda K sa...

annica: ja det vore ju en ära :)

Anonym sa...

Nina snyggt hår? Det var första gången jag hört nån säga det, hon brukar ju ha värsta fågelbot på huvet. Jag vann t o m en tävling en gång där man skulle ge förslag på vad Nina skulle ta med till en öde ö - mitt svar: löshår.

Linda K sa...

E: Smaken är som baken. Kanske för att hela hon är så stylish som jag gillar hennes frisyrer också :)

Översättarhelena sa...

Jag "träffade" Nina på en skivsignering i höstas och hon är om möjligt ännu sötare och mer välklädd i verkligheten. Samt väldigt rar och trevlig och pratar en trivsam småländska.

Linda K sa...

helena: kul att "träffa" henne i verkligheten! :)

Anonym sa...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Anonym sa...

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
»

Anonym sa...

Hi! Just want to say what a nice site. Bye, see you soon.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonym sa...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»