måndag, maj 8

Liten hattkavalkad

När jag grejade med döskallesjalen började jag prova mina hattar och kepsar. Snart var det ett faktum, jag måste göra en lista. En listan i bilder.


Beige kepa från Ralph Lauren. Keps ska man ha. Ralph e bra!


Fejk-Gucci. En klar favorit, inhandlad på utomhusmarknad i Solna centrum.


Shyrre solhatt från Paul&Friends. Känner mig som Brigitte Bardot i den.


Inte så himla special, en militärgrön Championkepa. Slit och släng.


Maken kom hem med den från USA. I´m his Bronze Bitch!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hatten från Paul&Friends var verkligen shyrre! Du ser verkligen "mystisk" ut i den. På ett positivt sätt alltså, det var en komplingmang ;)

Anonym sa...

håller med mocca - den hatten var supersnygg och jag skulle gärna svassa på stranden i en sån =)

Linda K sa...

mocca: ha ha tack! :D

hedgehog: man svassar prima i den :)

Anonym sa...

Najsig solhatt! :D

Anonym sa...

Solhatten!!! 10-poängare!

Mim sa...

Brigitte-hatten ar ju bara sa lovely!

Linda K sa...

alla: ja solhatten är fet :)

Anonym sa...

Jag håller med övriga, solhatten är coolers!
Polly, håller med

Linda K sa...

polly: jao!

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»