onsdag, maj 10

Inte en lugn sekund

Kan man ha mörka kostymbyxor idag? Tänkte försöka se lite stylish ut när jag för en gångs skull åker in till stan. På agendan:

  • lunch hemma samtidigt som jag pluggar
  • nässpray!
  • kolla Tant Gredelin en snabbis på väg in till stan
  • lämna in Nansoklänningen (som var lite för stor) till Chanesse
  • om jag hinner, kolla tyll på Ohlssons tyger
  • pluggfika med kollegan en timme
  • seminarium Bloggandet som informationskanal i företaget
  • vidare till nästa seminarium på Serieteket
  • säng säng säng sova sova sova...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Glöm inte Dollys på Nortullsgatan, för tyllkoll!

Linda K sa...

mel e: tackar! :D

Anonym sa...

Vilken färg på glasen har du på dina pilot g.
Jag köpte bruna aktiga men vet inte om jag skulle köpt gröna i stället.
ewac

Anonym sa...

får man en rapport från seminarie nr 1 sen kanske?

Linda K sa...

ewac: jag har gröna! tycker i och för sig att alla färger funkar. Såg rosa när jag var i usa, sött :)

anna: det handlade mest om bloggen som fenomen, kom inte in så mycket på företagsbloggen, tyvärr. Men det var intressant ändå. DU nämndes! Föreläsaren visade din mosters (?) blogg och där fanns ju du omnämnd :) Hoppas på ett fortsättningsseminarim i sann bloggföretagsanda!

Anonym sa...

Jaha! Roligt. :)

Anonym sa...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

Anonym sa...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»