torsdag, maj 4

Testing testing

Bröllpsoutfit på g. Väljer mellan några klänningar. Rosa pashminan funkar till alla tre. Det går bra att bortse från blött hår och bleka ben, för det ska det bli ändring på. Klicka på mig så blir jag större.



1. Silkig röd och vitmönstrad Filippa K
2. Rosaskimrande sidenklänning uppsydd i Malaysia
3. Ljusgrön sidenklänning av märket Sia, hade när jag var tärna en gång i tiden

Billiga guldskor från Wedins. Måste gås in för att undvika skoskav. Maken motarbetar min frammarsch hemma, påstår att det blir hack i parketten. Ha!



Såg en söt väska också, kanske kan vara nåt?



UPDATE: Efter juryns uttalande vågar jag nästan inte berätta att jag var helt inställd på den röda klänningen från början. Men efter att ha läst allas prima kommentarer ser jag ju vartåt det lutar. Grönt är skönt! Tack alla som fick mig att inse det :)

27 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på nr 3.
Fin grön färg, fin modell, fin till rosa, fin på dig.

Anonym sa...

Same here. Klänning tre är bäst. :)

Anonym sa...

Håller med ovanstående. Den gröna var superfin. Fin under den skira tiden mellan vår och sommar. Väskan till blir perfa.

Vila - finns det på Nordiska hem? Visste inte om att det fanns kläder där. Ungefär som Inside Living i Täby C, som ju har massor med roliga kläder ibland.

Glamourbibliotekaren sa...

Malaysia-kjolen! Klassisk og elegant modell! Veldig fin.

hilsen Glamourbibliotekaren (som feirer blogg-fødselsdag i dag!)

Glamourbibliotekaren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Jag tycker helt klart någon av sidenklänningarna i alla fall! Kanske den gröna är mildast mot vårskir solbränna?

Kajsakarin sa...

Jag tycker också den gröna! Helt klart!

Unknown sa...

grön klänning. Alla dagar i veckan. Matchar bra till väskan också.

Anonym sa...

malaysia malaysia! :)

Anonym sa...

Håller med Johanna (o de andra ).Så var det där med påsen... Nyfiken så in i Norden!

Anonym sa...

Röstar också på trean (och tvåan som reserv). Och med skor och väska och sjal... Very stylish!

Anonym sa...

Röstar också på trean (och tvåan som reserv). Och med skor och väska och sjal... Very stylish!

Anonym sa...

Nr.3 Nuff Said!

Anonym sa...

Oh, den ljusgröna är du superfin i.
Och den väskan till...görbra!

Anonym sa...

Röstar på tvåan eller trean! Stiligt!!

Anonym sa...

nr 2 malaysia

Anonym sa...

Nummer 3 tycker jag också. Den har festligast ringning, även om jag gillar malaysia också - men det är nog för att jag själv har haft så många klänningar med malaysiastuket så jag tycker nr känns roligare! nr 1 är fin, men lite mer vardags kanske.

Anonym sa...

den grööööna! den var jättefin och passade utmärkt med accessoarerna! vad fin du är!

Anonym sa...

Har inte läst vad alla andra har röstat på.

Jag tycker hel klart klänning tre som jag tror blir jättefin ihop med väskan, skorna och den fina pashminasjalen.
:)
Den röda klänningen är också snygg, men känns den inte lite bar? (trots sjal) Eller är jag bara "pryd" nu? *L*

Anonym sa...

Den ljusgröna, helt klart.

Linda sa...

Gud vilken snygg väska!

Polly sa...

Pollyjuryn säger ljusgrön!

Linda K sa...

alla: tack för allas omdömen! :D

Anonym sa...

och sara säger grönt!!

Linda K sa...

hedgehog: och linda hon säger inte nej därtill :)

Anonym sa...

Var nyfiken vad folk tycker och upptäcker att mina senaste kommentarer här aldrig blev till några kommentarer så jag upprepar mig och säger:
Den rosa helt klart.... Och så tittade jag en gång till... Nä den gröna är finast. Den gröna inkl allt blir supertjusig tror jag. Å andra siddan allt klär en skönhet! :)

Linda K sa...

intressesmurfen: tack rara smurf! :)