onsdag, maj 24

Quelle couleur?

Jag ska inte svära, men h**vets j**la sk*t vad jag avskyr motvind. Spelar ingen roll vilken riktning jag cyklar i, den är alltid där. Den var mot mig när jag tog mig hit. Gissa vad den kommer att vara när jag åker hem? Jo mina kära vänner, enligt lagen om alltings j**lighet kommer vinden ha vänt och vara mot mig då också.

Förresten kan någon upplysa mig om färgen på min top idag? Så jag slipper kalla den röd-ish...

UPDATE: Efter att hjärnsläppet lossnat och med hjälp från vänliga kommentatorinnor kan jag nu konstatera att det ju är korall! Inte är jag färgblind heller...

UPDATE II: Eller som en man skulle säga: orange

7 kommentarer:

Anonym sa...

Korall?!

Anonym sa...

Korall!

Anonym sa...

Helt klart Korall färg på din snygga topp.

Linda K sa...

u, nannis och nettan: jamen såklart!

Unknown sa...

Korall är väl ingen färg? Det är väl en... sten?

Toppen är orange. punkt.

Anonym sa...

Motvind suger!
Attans vad det blåser ute idag - både motvind och medvind.

Linda K sa...

janne: och vad är det för färg på stenen? ;)

ok, vi kan kalla den orange också, jag är lycklig över alla män som engagerar sig :D

kattis: och det ser så fint ut inifrån :S