fredag, maj 26

Som hittat del II

Jag inser till fullo att de två kanske inte bör bäras tillsammans för att undvika overkill, men attans vad gullig topen var också. Ett butiksbiträde på Hamngatan hade den på sig, och då fortstod jag med ens hur ensamma shortsen måste känna sig där hemma... Ibland talar klädesplaggen till en och då är det bara att svara.

[topen] - Ta mig med hem till shortsen!
[Linda] - Yes box Sir!

(den här konversationen utspelade sig i tysthet, förhoppningsvis inuti mitt huvud)

10 kommentarer:

Anonym sa...

den var jätte söt

Anonym sa...

ibland kan det funka med "overkill" ändå..tycker det ser ut som ett sådant fall. Supersnyggt va det i alla fall ;-)

Linda K sa...

alla: tack! Ja jag tror den blir jättebra till jeans, topen alltså. Och ja nån gång drar jag säkert till med en overkill också :)

Anonym sa...

Riktigt bra köp! Den var jättefin :)

Mim sa...

Behover rad ang. klanningskop av Chloe, titta garna in om du vill hjalpa till :)

Anonym sa...

det var fint på dig!

Anonym sa...

Det var verkligen jättesött!
Och sitter kanonbra på dig!

Anonym sa...

Jättegulligt (-:

Anonym sa...

Jisses vad du är "hot" du borde hamna på upp-pilen på ett av mina "whats hot" inlägg ;)

Linda K sa...

hotspot: oh jag hissnar och rodnar! :D