tisdag, maj 2

Suck pust stön

Jag beklagar mig lite, ok? Jag är så trött att det krävs trötthet upphöjt till minst 10 för att beskriva det. Piggnade inte ens till av cykelturen till jobbet. Och så har jag träningsvärk av helgens joggande. Där sattes minsann ovana muskler i träning. Vad mer vad mer? Det har varit en helg i frossans tecken. En extra dag = massor av matintag. Jag har uppenbarligen inget mellanläge. Antingen är jag duktig och lever suntsunt, eller så äter jag för fem. Huja!

Så, nu har jag klagat klart. Nu vill jag ha kaffe.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen, känner så väl igen mig. Var på dop i helgen där det serverades smörgåstårta. Åt som bara den i ren snålhet kändes det som. Jag levde helt klart efter mottot "Bättre att skämmas idag än att ångra sig imorgon" den dagen...

Anonym sa...

Känner igen det där med antingen eller när det kommer till sitt leverne. Igår blev det sockerkaka till middag... hur nyttigt är det?! Nä, nu får det banne mig vara nog!! (vilket jag sagt så gott som dagligen den senaste tiden...) ;)

Linda K sa...

atomflickan: ofta är det räddningen :)

ewa: ibland måste man ju få goffa! :)

åsa på åsen: hihihi, åt du dig mätt på sockerkaka? Dagens idol helt klart! :D