söndag, maj 21

March pannkaka

Sedan klockan 9.15 (när jag vaknade, lätt bakis) har jag:
  • hämtat sonen hos farmor och farfar
  • frukostat med sonens mormor och morfar (tillika min far)
  • konstaterat att maken var i bedrövligt skick och behövde sova hela dagen, typ
  • hängt med sonens mormor och morfar hem
  • invigt den nya sandlådan
  • bloggat lite
  • varit Mr Lordi
  • ätit, sövt sonen, badat sonen
  • dammsugit huset (maken fortfarande i bedrövligt skick)
  • lagat mat emedan maken piggnade till
  • tvättat
  • lagt sonen
  • bloggat

    Nu är klockan 21.36 Om jag över huvudtaget ska komma upp i morrn är det lika bra att ta med Brokeback Mountain i sängen och somna med den över ansiktet. Natti natti.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en riktig dagen efter, för maken. Men hur kan du vara så oförskämt pigg?

Eller var det för att du måste ;)
Hoppas du sover gott nu.
Natti natti!

Linda K sa...

johanna: inte när man får bebbe! ;)

mocca: maken drabbades betydligt värre än jag. Tack, jag sov som en stock :D ...även om jag ändå inte kom i säng förrän vid elva...

Anonym sa...

Vi var nog fler som var trötta...
Vad det innebär att ha rött på ett bröllop var en nyhet, jag som hade rött på gudbarnets bröllopp!!

Ingrid

Linda K sa...

ingrid: ha ha, jag tycker vi ignorerar det totalt och kör stenhårt på rött i fortsättningen :D

Anonym sa...

du är ett energiknippe-söndagens framfart förvånar inte

Linda K sa...

mum: hihi, kanske jag har efter mor min? ;)