tisdag, maj 9

Mer drömmar

En till som drömt om mig! Kompisen U drömde om parfymer, örhängen och armband. Och så jag mitt i alltihop, på nåt sätt. Linda K - snart i en dröm nära dig.

Själv drömde jag om Tom Cruise härom natten. Han var massmördare och hade kniv. Tolka det den som känner sig manad.

UPDATE: Daniels kommentar fick mig att komma på en drömtydningsidé. Det är ju "Blod och död" av Jens Ganman! Där är den gode Tom både homosexuell (det var han nog inte i min dröm, men men) och seriemördare. Och vad säger oss detta? Inte ett skvatt, men jag är rätt nöjd att jag kom på det. Kom på vad, Linda? Att jag drömde samma som boken. Ungefär.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var helt hundra på att Tom var hagamannen...han är skum det den gode Tom!

Linda K sa...

daniel: HA HA HA!!!! Har du läst "Blod och död" av Jens Ganman? Gör det, då får du veta nya sanningar om den gode Tom :D

Anonym sa...

Var du på tant gredelin ?
Jag provade en fin hunky dory klänning där för under 200:-
Men den var för liten .satt som ett korv skinn.
Såg även två söta blusar. (lite för dyra)
ewac.

Linda K sa...

ewac: ska dit i morrn och kolla om jag fått nåt sålt. Urr lika ofta som nåt sålts plockar jag med mig nåt därifrån. Hunky Dory-klänning låter gulligt, får kika efter den :)

Anonym sa...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»