söndag, maj 28

Kivi

Fick Sweet pink på Mors Dag.



Gör sig fint bland dom andra!

13 kommentarer:

Glamourbibliotekaren sa...

Grattis med dagen!

Hvordan får du vekk de grå rammene rundt bildene du legger inn i bloggen? Er det en border som må forandres i html-scriptet?

Polly sa...

Wow! Där står de på rad! Vad vackert, färgat glas är det finaste jag vet.
Happy Mothers Day!

Anonym sa...

Fin-fint. Jag har bara bruna jag :)

Emma sa...

Läckert!

Anonym sa...

Näe, jag fick då ingenting. Synnerligen orättvist ;)

Unknown sa...

Fint lusthus i bakgrunden. Det ser nymålat ut?

Anonym sa...

En hel tomtearmé! :D

Anonym sa...

Imponerande samling men vad skall man ha i dem? Grogg? Snaps? Värmeljus?

/Obildad

Linda K sa...

glamourbibliotekarien: ja det är nåt i koden man sk aändra till 0 (noll). Minns inte riktigt var, maken gjorde :)

vintagejessica: ja du vet, en här en där... :)

polly: dito! :)

maria: jag har ingen brun jag, låter fint!

johanna: tack :)

emma: japp!

kattis: då får man köpa nåt till sig själv. Nånting ganska dyrt.¨

janne: vilken skarp blick! Jajje, nymålat och stiligt :)

anna krimskrams: som sonen ibland mejar ner :D

den tjocke konsulten: jag har aldrig testat sprit i, lite svårdruckna tror jag. Men man ska aldrig säga aldrig... Kör med värmeljus i mina :)

Glamourbibliotekaren sa...

aha, thanks! :) Det var det jeg hadde mistanke om.

Gagga sa...

Och jag min tråkmåns som bara har tre gröna.

Linda K sa...

gagga: inga kivis är tråkiga kivis :)

Celi sa...

Vi är nog mer lika än jag tidigare trott (arbetar också med litteratur), jag har allihop ur Kivi-serien förutom Sweet Pink, Moss green och Turquoise.

Det är tack vare bloggar som dina som jag aldrig uppdaterar min egen - har helt enkelt inte tid, läser andras i stället!