tisdag, april 3

Platsar inte

En sak fattar inte jag. Ok, jag fattar inte många saker, men det här jättefattar jag inte.

The Voice. Det är ju en ganska pondusig titel. Som The King. The Boss. The Sign (fniss). Sistnämnda killar kan jag förstå (kanske inte Prince, men vadå det är så konstigt att det blir komiskt, så det är ok ändå). Men The Voice? Det är ingen hemlighet att jag tycker Justin är något av en fjant. Och om det är något han inte gjort sig förtjänt av är det titeln The Voice. Herregud, jag kan räkna upp hundratals andra som förtjänar att kallas så bättre än han. Här? Nu?

14 kommentarer:

Anonym sa...

The Castrated är väl mer passande?

Linda K sa...

mafo: hö hö hö! :D

Katti sa...

Ja, han är lite fjantig (iallafall för oss som passerat 30 år) och han passar inte att kallas The Voice,
men oh my god vad bra senaste skivan är.

Anonym sa...

Men en sådangrej funkar ju bara om andra hänger på. Jesus amalia vad snopen han kommer vara om han springer runt och pratar om sig själv som "the voice" och som svar får han "mmm... josörruatte..." Då slutar han nog raskare än kvickt. (Speciellt om han inte kan svenska.)

Han borde lära sig av The sign (or should I say, the artist formaly known as Prince" *asg*), som bytte tillbaka till sitt namn då han insåg sitt pinsamma misstag.

The voice - är inte det John Farnham som utser den förresten?

Linda K sa...

kattis: inte min kopp the, men ajg respekterar andras smak :)

lox: jaaa John Farham, HA HA HA! den gamla räven, höll jag på att säga :D

Anonym sa...

The Voice, är inte det M.A Numminen?

(han som bl.a. sjunger "Som en boll kommer jag tillbaks till dig")

Anonym sa...

Fresten, ska man skriva sina inlägg på engelska ijäntligän? Du gör ju det ibland...

Linda K sa...

mafo: the voice är Carl när han får ett vredesutbrott hemma på kvällarna! :D

jag translatar ibland för att vara lite internationell. idag med en bild :B

Anonym sa...

Hehe nä jag tycker inte att han passar att kallas the voice!!!

Linda K sa...

sandra: the föredetta-boyfriend-of-brittan-and-now-of-cameron?

Smartasmia sa...

Jag är så med dig här:-)

Linda K sa...

smartasmia: ja jag vet ju redan att du har god smak :)

Anonym sa...

men vem kallar honom the voice egentligen?

Linda K sa...

elin: ja inte jag iallafall ;) han själv?