tisdag, april 10

Jag har funnit nät!

Hej från Årebåre! Man söker upp en Teliabutik, föser bort finnig yngling som står vid datorn och kör en snabb blogg. Fjällen bjuder på lite av varje, idag har det varit storm, snöfall, sol och regn.

Antal införskaffade huvudbonader: 2. En silverhjälm som inte får mitt huvud att verka vattenskalligt och världens goaste luddiga benvita mössa. Bilder kommer när bilder kan laddas upp.

Som grädde på moset eller vad det kallas hittade jag ett par mörkgrå Filippa K-jeans på secondhand här också. 200 spänn.

Ok bonusdottern ser uttråkad ut och vill åt sin hotmail. Jag säger bara en jesus.

7 kommentarer:

Minna sa...

En jesus tillbaka.

Katti sa...

Och en härifrån!

Anonym sa...

haleluja alltså härifrån.

Anonym sa...

Silverhjälm, how trendy!
(Låter nästan som ett adelsnamn, Linda af Silverhielm.)

Anonym sa...

Amen -to that!

Anonym sa...

En silverhjälm en jesus! Låter kanoners!

Linda K sa...

alla: dom kallar mig silverblixten i backarna... ;)