söndag, april 29

Här var vi



Polly och jag drog outleten runt med varsin latte.

41. Wayne´s. Nödvändig proviant inhandlades. Kaffe alltså.
10. Vagabond brukar inte vara någon höjdare här, inte den här gången heller.
16. The Shirt Factory. Jag drömmer fortfarande om en vit- och rödrandig skjorta. Som ska vara randig på rätt sätt, ja ni fattar. Jag får fortsätta leta.
23. POP. Även om man har köpstopp är det alltid tillåtet att handla kläder till sin bäbis. Fast nu har ju bäbisen just fyllt tre och har för närvarande nästan fler klädesplagg än sin mor i garderoben.
49. Whyred. Åh ljuva butik full av godsaker. Vi hissnade båda så fort vi kom innanför dörren och sen kunde vi inte sluta. Provad de underbara T-slejfarna i gråt och svart. Spenkade på expiditens fabulösa klänning. Klämde på allt och iii:ade åt det mesta. JAG gick tomhänt därifrån ;)
52. Salming. Polly letade halvhjärtat efter bikini. Hittade en med karbinhakar på, men dom ville hon inte ha :D 34. Acne. Livsfarliga butik! Höll i en t-shirt en stund. liksom för att låtsas att jag skulle ha den. Men det skulle jag ju inte.
39. Filippa K. Mycket kläder, inget jag kände diekt åtrå till.
2. Björn Borg. Bara-för-att, som nån slags avrundning. Kul bibkinidelar, men det fick va.

Fatta, jag provade inte ett enda plagg! Ärad vare gud i höjden. Ibland är det rätt skönt att göra varvet och konstatera att näpp idag bidde det inget. Schyrre runda var det iallafall , tack för sällskap Polly :D

22 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Var där igår och det var nog bara Filippa K som var något att ha. Kram

Linda K sa...

johanna: acne och whyred är ALLTID nåt att ha. om man inte har köpstopp förstås :P

Mie sa...

Ja men DET var verkligen duktigt! Im impressed;-)

Anonym sa...

men polly gick inte tomhänt förstår jag :)

Anonym sa...

ähum ähum

Linda K sa...

mie: *stolt* :)

hedgehog: fråga henne :D

polly: :D

Anonym sa...

Polly: ok, ärligt nu - vad köpte du???? Jag vet att du hänger här och läser, så inget slinger nu ;)

Linda K sa...

hedgehog: ha ha ha!

Anonym sa...

Sara: Nej, den här bloggen läser jag ALDRIG. :D

Anonym sa...

Ett litet tips: Esprit har en göör-fin (e från Göteborg) röd-och-vit-randig skjorta med ljusrosa knappar. Finns även i andra färgställningar. Den ska iallafall jag slå till på!

Sincerely Johanna sa...

Jag var inne där också men jag är inte en 28-40 och då var det kört kunde inte ha något av det jag provade. Synd för jag hitta mycket snyggt.

Linda K sa...

polly: VA?! ;D

anna: nej nej nej inga såna tips, jag har ju köpstopp ju :O ... men tack ändå ;)

Camillas lockar sa...

Jag letar Lindeberg-jeans, modellen Marie. Ska fasen ringa till outletbutiken i imorgon. Hittar ingenstans och jag blir gaaaalen!

Anonym sa...

Vilken tid var ni där?
Jag var också där.
ewac

Linda K sa...

camillas lockar: vi var aldrig in där. ja ring och kolla vetja :)

ewac: när odm öppnade och en dryg timme framåt :)

Anonym sa...

Aha vi var där senare .
Mycket folk var det.
ewac

Linda K sa...

ewac: rätt lugnt p åförmiddagen. rekommenderas :) hittarunåt?

Anonym sa...

Linda, is the outlet mall new? I see they have your favorite Acne Jeans, Filippa K and The Shirt Factory. Too bad no H&M Outlet. Are the prices good?

Anonym sa...

KLart jag gjorde.
En Acne jeans blus som jag spanat efter länge.

Linda K sa...

bobk: no it has been there for some years now. If you´re lucky you can do real bargains! prices are 30-70%.

ewac: vilken?! :D

Anonym sa...

En stor med klädda knappar.
Jag tror att du har en.

ewac

Linda K sa...

ewac: jeansskjortan? prima plagg prima pris! :D