onsdag, december 27

Smak? Inte min

Är det någon mer än jag som inte förstår Justin Timberlakes storhet? Jag förstår den nämligen inte alls. Kanske för att min musiksmak inte alls sammanfaller med det han förmedlar. Jag stänger inte av radion när en Justinlåt spelas, men jag skulle å andra sidan aldrig självmant lyssna till en skiva av honom. Att denna yngling sedan skulle kunna gå under benämningen sexig är helt bortom min fattningsförmåga. En Brittneypojke med konstig klädsmak och rätt fult hår.

Jag har tänkt skriva om det här länge. Åh vad skönt att ha det gjort.

16 kommentarer:

Minna sa...

tack.
Det känns som barnarov när han tar sig själv i skrevet. så ung känns det som om han är...

Anonym sa...

Haha, I hear you! Har en vän som vann en träff med honom via ngn radiostation för några år sen, hon suckar fortfarande djupt av välbehag när han kommer på tal. Själv kunde jag inte vara mer ointresserad, typisk amerikansk MTV-artist..

Linda K sa...

minna och mary: vuxna mogna kvinnor - jag älskar er :D

Anonym sa...

Som representant för det manliga könet, så måste jag hålla med dig. Förstår inte heller varför han är så populär. Kan det vara för att han är så “normal” kanske?

Linda sa...

hmmm...nej, jag tycker inte att han är sexig. men behaglig. och han är en sjujäkla produkt som helhet. men sexig? nej, viggo mortensen säger jag bara!

Linda K sa...

shadow: ja kanske det, men han är för amerikansk för att kännas normal för mig :P

linda: och jag säger mads jag :D

Polly sa...

Han har gjort en bra låt, cry me a river. Men han ser ut som en bebis. Stackarn.

Anonym sa...

Näe, jag fårstår inte heller. Inte snygg, inte sexig, inte ens pojksöt. Och dålig musik (eller iaf inte alls min musiksmak).

Linda K sa...

polly: and still does... :P

malin: näpp, han går bort.

Anonym sa...

Viggo Mortensen är finfin, Mads är väldigt finfin. Hmm- jag verkar vara svag för mörka orakade danskar. Det är manligt det; inte pojkar som sjunger i falsett.Han måste ju ha ngt speciellt eftersom Cameron Diaz har stått stadigt vid hans sida i flera år ;)

Anonym sa...

Verkar som om jag får stå upp lite för Justin :D
Tycker han är rätt normal och det är nice + att han har integritet. (Sen är antalet låtar som är bra rätt få - gillar mest det som är re-mied). De som rockar rockar rejält. :)

Känner som du beskriver det för Robbie Williams. Det enda bra är alla Sinatra covers och det var väl inte så svårt....

Vera sa...

Hade samma åsikt som du men har ändrat mig. Han e sexig på ett pojkaktigt sätt och han e super på att sjunga/dansa.
Men smaken är som baken ...
God fortsättning!

Linda K sa...

ann: HA HA HA kul skrivet :D

annie: ja jag har full respekt för att man gillar honom, smak som bak :)

vintagejessica: :D

vera: våra bakar är olika :D

Anonym sa...

han är ju jättesöt ju

Fru Choklad sa...

Du har ju så rätt att man nästan börjar gråta! Jag fattar inte nått med denna pojken! Musiken ? Nej tack! Looken? NEJ tack! Sexig? Nej men snälla!!!!!!!

Linda K sa...

bling bling girl: we´re on the same side, I can tell :D