onsdag, april 11

Ledig på jobbet... eller nåt

Bibliotek det är grejen det. Lugn och skön miljö, snyggt och fräscht (om man befinner sig i ett sprillans nytt bibliotek som i Åre), varmt trots ruggväder ute, underhållning för barn, och kanske bäst av allt: gratis internetuppkoppling.

Står lite i valet och kvalet. Egentligen borde man ju handla på sig nya skidbrallor i reatider som råder här. Samtidigt är sånt tråkigt nu när säsongen strax är över. Låt oss kalla det ett i-landsproblem och se vad som sker.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du ska köpa byxor .
Lite synd om er, det skall ju vara sol i backen.
ewac

Anonym sa...

Jag älskar bibliotek som man hälsar på. Mitt favorit är ju såklart i Leksand :)

Mariehamn har också ett supernajs.

Mary Lady Luck sa...

Hmm.. tänkt komma med en kanske något märklig request om det går för sig. Jag blev ganska förjust i fondtapetens utseende och placering från ditt hotellrum i Åre och tänkte försöka sälja in det hemma. Skulle det vara möjligt att fröken skulle kunna mejla den bilden till mig? winniebelly@hotmail.com är mejladressen och du vinner evig tacksamhet och en virtuell kanelbulle (kalori-fri såklart)om du skulle vara så vänlig och assistera mig i inrednings-kriget här hemma. Kram Mary

Minna sa...

Tack för ditt hemliga meddelande på Jesper walderstens utställningen... ;P


HAVE YOU SEEN THIS DOG?
NO NO NO NO

Unknown sa...

Efter för många lidanden efter axelväskor blir det nog den här:
http://careerbags.com/catalog/metstyle-toni-walker-p-424.html

Unknown sa...

Äh fast den här tycker jag nog är rätt snygg http://careerbags.com/catalog/mango-tango-slimline-woven-widescreen-laptops-p-147.html

OK ska droppa detta nu =)

Anonym sa...

UTMANING! Nu är det dags att ge lite tillbaka. Alla bloggare har varit nybörjare någon gång, och förmodligen känt hur svårt det är att få uppmärksamhet och besökare till bloggen! Därför utmanar jag nu DIG, som framgångsrik bloggare att lista tre st ”okända bloggar”, d.v.s. bloggar som inte har över 200 besökare i veckan.. Skriv gärna en kommentar om bloggen och LÄNKA till den! Tillsammans kan vi introducera nya superbloggar till bloggvärlden!

Linda K sa...

ewac: vet inte vilket märke det ska va...

hedgehog: det här är helt nytt och fint och datorutrustat :)

maryladyluck: såklart, skickar när jag kommer hem! har en kompis vars dotter ritar liknande mönster för tapeter, kan skicka ett sånt prov också om du är intreserad? :)

minna: jag VISSTE att du skulle veta ;D

sofia: good for u! :D

sara: såklart jag ska! väntar tills jag kommer hem från åre bara, påminn mig igen om jag glömmer! :D