fredag, april 27

En halv flaska vitt senare

Jag tänker så bra under vinets influenser. Har hela helgen planerad.

  • Lördag: födelsedagsfika, innan vilket jag ska baka. Ja. Jag. Ska. Baka. En. Kladdkaka. Light. Städa huset.
  • Söndag: jag dumpar make och son hos svärföräldrarna och åker till outlet Ikea och handlar nödvändigheter.
  • Måndag: handla mat inför kvällen. Förbereda och påta i trädgården.
  • Tisdag: så långt har jag inte hunnit. När man har druckit vin sträcker sig klarheten bara tre dagar framåt, sen blir det luddigt. Önskemål: skaffa hyllplan.

8 kommentarer:

Anonym sa...

I går öppnade Zara i öteborg. Folk är helt hyseriska. Köer långt ut på gatan. Tänker på ditt nya spartanska shoppingliv. Tar ett långt djupt andetag och går därifrån. Jag slapp!!! Ha en bra helg.

Linda K sa...

cicci: bra gjort! zara har mycket fint, men inget man inte kan vara utan egentligen. Ha en prima helg du med!

Anonym sa...

Ska vi ses på en fika i Barkarby på söndag..?

Linda K sa...

polly: jaaaaa! Nån slags förmiddag?

dddd sa...

Vin är gott. Champagne är ännu godare. :D

Linda K sa...

miss kyd: det skålar vi för! :D

Anonym sa...

Söndag förmiddag blir nog utmärkt! Jag har blivit lovad grisvakt av mormor å morfar, messar när jag har en tid att föreslå! Då kan jag ju ta med scarvesarna.. :)

Linda K sa...

polly: it´s a date :)