onsdag, april 25

Linda dissar en klädkammare, del 1



Så här vill jag inte ha det i en kommande walk in closet. Med såna där rutkorgar och halvfula ställningar. Det ser ut som källarförvaring. En walk in closet är ju ett rum. Ett alldeles speciellt rum som man ska inreda med kärlek. Inte med backsystem. Helst skulle jag vilja ha, efter mina behov, snickrade hyllor målade i vitt, och en lång stång som alla hängkläder hänger på. Ultimat.

Herregud, vem har förresten sina ytterskor i garderoben? Hört talas som skokartonger?

Jag tror jag måste göra det här till ett seriöst projekt!

10 kommentarer:

Annie - PD sa...

Håller med, det där ser urtrist ut. Lite värme tack.

Linda K sa...

annie: på pricken! :)

Anonym sa...

Precis. ELFA-inredning i all ära, men så mysigt är det inte. Passar däremot alldeles ypperligt i vår garderob i tvättstugan....

Linda K sa...

marie: skulle gärna ha det i tvättstugan jag också! vår är kaos just nu.

Viveca sa...

Åh ja. Kan du inte lägga ut din skisser sen? Jag håller på att göra en walk-in-closet i ett av mina rum. Jag saknar den där touchen bara. Som gör att det känns... Kärlek.

Linda K sa...

viveca: blir inte förrän till hösten, men ha tålamod :D

Anonym sa...

håller med, det här känns lite som att man slängt upp några hyllor i gillestugan, eller mer pingisrummet :)

Linda K sa...

hedgehog: tänk om man hade ett pingisrum! då kunde det bli walk in closet :D

Anonym sa...

Jag fattar inte heller det här med ytterskor i garderoben - där bor ju de andra skorna. Fast just nu bor mina andra skor i genomskinliga förvaringsboxar fr IKEA - funkar ganska bra.

Linda K sa...

anna krimskrams. ja det är ju använder-inte-för-tillfllet-skorna man har i gabbaroben ju :D