söndag, april 22

Lyckoruset fortsätter


15 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, oj, oj vilken bil! Å vilken fin Berså-tallrik!

Cecilia sa...

Spanade också in bersåtallriken, mycket fin. Men inte så söt som födelsedagsbarnet!

Anonym sa...

Är det Brum i paketet?

(Viktiga frågo så här på söndagen.)

Tre år är stort, men fyra... det är större! (enl. min dotter.)

Frida sa...

Shitt pommes, en sån där bil vill jag oxå ha!!

Anonym sa...

Oj, den där gula saken måtte han ha gillat!!!

Linda K sa...

mrspitepalt: mmm finfina grejer :D

cecilia: nä han kommer först, sen tallriken, sist bilen ;D

lox: precis vår kommentar! klart det är brum :D ja fyra är ju större än tre såklart.

frida: ha ha ha! ja en trampbil i vuxenmodell skulle man ha! trampa till jobbet ba :D

finam: han blev snudd på chockad :D

Anonym sa...

O VAD HÄRLIGT!
Jag har lagt ut en fulfulbild på min blogg!

Linda K sa...

anne: schyrre :D

Gagga sa...

Vill också vara tre år o få plats i en sån fin bil. Men nu är jag 56 o har faktiskt precis ett sånt där Besåfat :)

Ann sa...

Gullungen måste ha varit i lyckorus!! Och fatet, fatet min vän, ge mig ditt fat! Själv har jag en liknande fast i serien Koka. Fin den med men jag är inne i en "grön" period nu så om du vill byta så tjoa till....

Linda K sa...

gagga: mmm tänk att trampa runt i en sån! fatet är kalas :D

Linda K sa...

ann: vet du, jag har faktiskt TVÅ stycken :D fick i julklapp av svärföräldrarna en gång. gudomliga :)

Anonym sa...

Lyllos dig som har ett Berså-fat (eller två...). Grymt snyggt! Och en sötnos till 3-åring!

Anonym sa...

Men vilken TÅRTA du har bakat! :D

Linda K sa...

helena: ja det funkar till en massa. sonen slår alla fat i världen :)

polly: ja, och i glass också! :D (sonen gillar inte grädde så tårta är kört)