fredag, april 20

Rött eller rött?

Jag kikade på röda läppstift igår. Det är ju vansinnigt svårt att välja bland alla. Jag får för mig att dyrare är bättre. Men är det verkligen så? Det värsta som finns (nej naturligtvis inte det värsta, men i läppsammanhang typ) är när läpparna blir så där torra och flagiga av läppstift. Förmedlade detta till damen i butiken, som då visade mig två alternativ. Lumene och Estée Lauder. Det första häften så dyrt som det andra.

Någon som har det ena eller det andra eller båda eller inget och som råder mig till något?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska ha ett från Estée Lauder, de håller överlag god kvalitet på sin makeup och läppstift är de riktigt stora på :)

Linda K sa...

lipglossbitch: mästarinnan har talat! tusen tack :D

Anonym sa...

Jag är oxå på jakt efter ett rött stift till kommande bröllopsfest. Kollade på Clinique. gillar deras stift man blir ej fnasig. Lancôme är oxå bra. Men det blir nog färgen "Pary red" Clinique.

Anonym sa...

PARTY RED var det...

Linda K sa...

cicci: låter ärtigt! jag vill ha lite matt och diskret rött sådär.