torsdag, april 19

Rapport

Jag kan rapportera att den benvita klänningen från Indiska som finns med i senaste Glamour inte alls är lika fin i verkligeheten som i tidningen. Söt förvisso med tygklädda knappar, men väldigt genomskinlig och kort.

Vidare kan jag meddela att det är halva reapriset på Wedins. Jag skulle kunna ha köpt ett par snygga stövlar, ett par najsa skoletter och ett par typ herrskor. Allt Don Donna, allt svart. Herregud jag besinnade mig. Nu blir jag lite rädd. Och lättad. Vad jobbigt att kånka hem tre skokartonger.

Slutligen har jag beslutat mig för att försöka sy om mina beige Gapbrallor lite (trivs inte med dom, dom är så 90 att det går över styr) istället för att investera i nya. Symaskin fram!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tyckte det vita var lite för genomskinligt över lag tyvärr :)