måndag, april 23

Måndagshumor

Nä men om man skulle ta och sätta i sig hela asken då?

13 kommentarer:

Cecilia sa...

Ojojoj, åt en gång en hel påse dietorelle (med samma varnings text) och fick då spendera säkert 5-7 timmar springande till toaletten. Låt mig säga att det inte är att rekommenderas (och inte gick jag ner något av det heller...).

Minna sa...

Ja visst, en ask såntdär-på-bilden, ett äpple, några koppar kaffe och en påse Extra drops, sen är du i hamn!

Glamourbibliotekaren sa...

:D

Linda K sa...

cecilia: ska kanske inte utmana ödet då....eller :D

minna: *kvider*

glamourbibliotekarien: ;D

Anonym sa...

Ha ha ha...ja, den niten har man ju gått på!

Anonym sa...

Ooops! Inte värt! I ett intensivt tentapluggande sköljde jag ner en påse sockerfria polkagrisar med kaffe. Ingen viktminskning, bara tarmsköljning ;P

Linda K sa...

fröken sötsur: :D

enlinda: tarmsköljning kan ju också vara nåt, eller? ;D

Smartasmia sa...

Kör hårt;-)

Linda K sa...

smartasmia: *knokar mig själv ut* ;)

Anonym sa...

en arbetskamrat tryckte i sig ett helt paket fisherman friends, och cyklade sedan glatt hemåt. när han befann sig mitt på skanstullsbron slutade han att vara glad. jag lämnar resten till er fantasi.

Linda K sa...

fredrik: HA HA HA! är det ens möjligt att äta en hel påse fisherman´s? :D

Anonym sa...

visst blir man lite sugen att prova, bara för o testa om det verkligen är så... fast efter historierna här kan jag nog hålla mig ett tag till :)

Linda K sa...

johanna: jag har ätit många laxerande halstabletter i min adagar utan att märka av nåt. måste ha ett tarmsystem av stål. elelr nåt... usch äckligt :P