lördag, april 21

*svettas*

Jag fattar inte vad jag samlar på mig. Tar ner vindskartongerna med jämna mellanrum, för att rensa. Där finns plagg jag inte använt på år och dar. Ändå kan jag inte skiljas från dom. Har nån konstigt tanke om att dom kan komma till pass när vi får sommarstuga på landet och jag ska greja i en stor polotröja eller i en skräpig t-shirt. Hå hå ja ja. Eller att barnbarn ska tycka kläderna är coola om hundra år kanske .

Litet försvarstal: det finns sommar- och vinterkläder där i också, sånt som får bo på vinden när det inte är säsong. Så.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Idag tycker jag du va snyggt klädd. De är inte så ofta man har sett dig i hoodie och baggy jeans ;-) Snyggt!

Sandra

Linda K sa...

sandra: tackar. slapparoutfit numero ett :)

Anonym sa...

Ja de är ju de ;-)
Har själv de idag.

Sandra

Linda K sa...

sandra: helt rätt :)

Anonym sa...

haha, då finns det en fördel med att varje år vara lite bredare, lite fetare...
jag har kastat fyra matkassar proppade med kläder, som satt finfint förrförra sommaren....
Jag älskar att kasta saker! Köper jag nåt nytt åker minst ett ut.
Så våga slänga!

Linda K sa...

anne: ja man borde. och ajg är vanligtvis väldigt duktig på det. men här vill det sig inte riktigt... :P