söndag, april 15

Ikea känner inte mig

Om Ikea gjorde det skulle Ikea inte maila mig detta budskap:
För det första: jag shoppar inte i lugn och ro. Jag flänger fram i maratontakt. Som ett jihu. Jag ser det närmast som ett träningspass.

För det andra: hur gärna jag än vill tro det tjänar jag nog aldrig pengar på min shopping. Eller har Ikea nåt speciellt knep?

Förresten apropå ingenting som har med det här att göra, vad töntigt att bloggertexterna är på svenska nu. Jag vill inte ha Mall, jag vill ha Template!

6 kommentarer:

Smartasmia sa...

Sicken sötnos där till höger! Och det är aldrig liksom läge att softa på IKEA...hysteri, skoskav och en rackans massa människor i vägen är min erfarenhet. tjipp

Linda K sa...

smartasmia: Tack! japp, jag väntar nog ett tag med att gå dit :D

Anonym sa...

Love IKEA! Jag springer igenom ett medelstort på ca 20 minuter (dvs detta var b.f - before foglossning). Tre varv och jag har fått ett bra konditionspass.

Man får inte samma känsla att springa igenom Svenskt tenn tre varv.

Linda K sa...

lox: nä svenskt tenn trippar man mer andaktsfullt genom :D

Anonym sa...

Eller möjligtvis armbågar sig fram genom horden av 60+:are. *s*

Jag är lite kär i en lampa där. Är jag konstig då?

Translate: I suddenly had a lot of dreams about a lamp on swedish metal - am I weird? Shouldn't I dream about Mads?

Linda K sa...

lox: dear L8. You´re not cray at all, on the contrary! It is completely normal to fall in love with objects. It is also very normal to fall in love with mads. So keep on dreaming! :D