fredag, april 20

Dröm i vitt

Sötast i garderoben just nu! Eller ...på mig, idag.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Iiiiiiiiiiiii!!!!!

Kerstin sa...

Men så fin :) Nu blir jag ju kär i dig igen. Puss.

Annie - PD sa...

Finfredag vill jag lova - den var helt perfekt på dig!

Linda K sa...

hedgehog: Iiiiiiiiiiiiiii! :D

kerstin: och jag i dig, som alltid! :D

annie: den känns alldeles... alldeles underbar :) tack!

Anonym sa...

Ååååååh, suck vad söt den var. Alldeles perfa vit blus :). Och nä, man kan inte få för många vita blusar ;).

Anonym sa...

Söt som socker! Är See by Chloé "normal" i storleken, alltså kan man ha sin vanliga? Trevlig kväll då. ;-)

Linda K sa...

agneta: nä, för ingen är den andra lik... eller nåt ;D

linda g: det är italienska storlekar (tror jag!)och jag har 44. Nån slags ganska liten medium :) tack tack!

Anonym sa...

söt som socker!

Linda K sa...

polly: skön som bomull!

Anonym sa...

Jag förstår verkligen allt iiiiiiande, den är alldeles sagolik!

Linda K sa...

anna: mmmm. och iiiiiii!